popup image ارسال رایگان سفارش اول
ارسال رایگان سفارش اول همین حالا ثبت نام کن و ارسال رایگان هدیه بگیر!
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

شب یلدا چی بپوشیم؟

 

زمانی که اسم شب یلدا به گوشمان میخورد اولین تصویر ذهنی ما لباس با رنگ قرمز، حافظ و یه میز با خراکی های یلدایی هست.

همونطور که میدونید شب یلدا معروف به شب چله یکی از جشن های قدیمی ایرانی هست و ما ایرانی ها پیشرو در هر مراسمی...

ما اینجاییم تا نکاتی که بهتون کمک میکنه برای درخشیدن در یک شب به یاد ماندنی را به شما بگیم.

 

استفاده از المان هندونه و انار ممنوع

اولین نکته این است که برخلاف همه که فکر میکنند در شب یلدا باید دامن هندونه بپوشند یا شومیز انار داشته باشند پیشنهاد ما این است همچین اشتباهی نکنید.

این المان ها زیبایی و جذابیت را از استایل شما میگیرند و اگر میخواهید توجه ها به سمت شما باشد از رنگ های گرم و شارپ در این شب سرد استفاده کنید.

استفاده از رنگ قرمز در استایلتان جسارت را در شما نشان میدهد. شاید هر کسی نتواند از رنگ قرمز به راحتی در استایلش استفاده کند.

تاثیر رنگ قرمز

میدانستید کسانی که رنگ قرمز را انتخاب میکنند ذاتا انسان های قدرتمندی هستند و از انرژی سرشاری برخوردارند؟ اگه شما همچین آدمی نیستید میتوانید با استفاده از این رنگ خودتان را اینگونه جلوه دهید. رنگ ها در واقع میتوانند حالت روحی شما و اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار بدهد پس در شب یلدا با این رنگ میتوانید حال خوش را به طور نامحسوس وارد جمع خود کنید.

شومیز قرمز کریستینا

 

شومیز قرمز یکی از انتخاب های مناسب برای شب یلدا میتواند باشد، پوشیدن شومیز قرمز همراه با شلوار یا دامن مشکی استایل شما را جذاب و توجه ها را به سمت شما میآورد.

 

 

با ترند سال استایل یلدایی داشته باشید

 

قطعا میدونید که ساتن امسال ترندترین پارچه بوده؛  پس در شب یلدا با این پارچه میتونید درخشش را به استایلتان بیاورید.

شومیز ساتن و دامن چرم

میتونید در کنار شومیز ساتن از دامن چرم استفاده کنید که به جذابیت استایلتون در این شب های سرد میافزاید. در این جا نکته ای که نباید فراموش کنید این است که وقتی از پارچه ساتن در استایل یلداییتان استفاده میکنید در کنارش پارچه های طرح دار استفاده نکنید.

 

پوشیدن دامن چرم استایل شما را تا چندین برابر خاص تر میکند، پس این آیتم رو در استایل هایتان حتما در نظر داشته باشید.

 

 

دامن کوتاه را فراموش نکنید

 

پوشیدن دامن کوتاه با جوراب شلواری هم یکی از گزینه های این شب بلند میتواند باشد؛ دامن کوتاه پاهای شما را بلندتر نشان میدهد و در این حالت خوش اندامی شما بیشتر از قبل مورد توجه قرار میگیرد. ولی شاید پوشیدن این دامن برای افراد زیادی راحت نباشد پس اگر شما از آن دسته زکسانی هستید که در مهمانی دائما سرپا هستند این دامن را انتخاب کنید.

 

دامن کوتاه هزل

حواستان باشد گول سرما را نخورید

 

اگه میخواهید در این شب کمی راحت و کژوال باشید، حواستون باشد به دلیل سرمای شب چله فکر نکنید خانه هم سرد است. پس از پوشیدن بافت ضخیم و لباس زیاد خودداری کنید و یا اگر میخواهید بافت و پلیور استفاده کنید حتما حواستان باشد که نازک باشند تا در طول شب اذیت نشوید.

ست هودی و شلوار

پیشنهاد سین استایل برای استایل کژوال پوشیدن شلواری دمپا ، راحت و کمی گشاد است  که در آن شلوار بتوانید راحت بنشینید، برقصید و راه بروید و برای تکمیل استایلتان میتوانید از یک تاپ ساده استفاده کنید و یا اگر میخواهید پوشیده تر باشید از یک شومیز ساده ولی ترحجیحا تنگ استفاده کنید.

 

شلوار دمپا لارن

 

نو عروسان در شب یلدا

 این شب برای نو عروسان قطعا یکی از شب های به یاد ماندنی ست، اگر در این شب میخواهید خاص به نظر برسید پیراهن بپوشید.

پیراهن ها یکی از گزینه های کمد هر خانمی در مهمانی ها هستند. بسته به نوع مهمانی و فضای موجود میتوانید پیراهن پوشیده یا یک پیراهن جذاب استفاده کنید.

نکته مهم در پوشیدن پیراهن این است که پیراهن خیلی گشاد و بلند نپوشید؛ پیراهنی بپوشید که علاوه بر راحتی همچنان زیبایی را داشته باشید.

 

پیراهن پوشیده الن

 

در آخر اگر هنوز انتخابی برای شب یلدا از آیتم های کمدت نداری میتوانید به سایت سین استایل سر بزنید تا بتوانید در این شب بدرخشید و یا با کمک از پشتیبانی این سایت، استایل مورد نظرتان را به وجود بیاورید.

09926282088 پشتیبانی سین استایل

 

 

 

مشاوره و پشتیبانی