popup image ارسال رایگان سفارش اول
ارسال رایگان سفارش اول همین حالا ثبت نام کن و ارسال رایگان هدیه بگیر!
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
درباره ما

جرقه اولیه سین استایل (synstyle) درشهریور 1395 ایجاد شد، در واقع در شهریور سال 1395 تفکر تولید و کارآفرینی صاحب این برند جلوه و نماد بیرونی از جنس لباس به خود گرفت. پس از چند ماه بررسی، سرانجام در اردیبهشت سال 1396 برند اولیه ای با نام Her Closet  به معنای کمد یک دختر ایجاد شد. برند اولیه سین استایل (synstyle) با نام Her Closet  فراز و فرودهایی بسیاری را تجربه نمود که همگی درس هایی بزرگ برای شروعی پر قدرت تر بودند و در نهایت در اسفند ماه سال 1397 این برند با شکست مواجه شد. این شکست که در واقع از نگاه صاحب برند یک پیروزی محسوب می شود، نقطه ای پر رنگ برای شروع سین استایل (synstyle) بوده است. سین استایل در 20 مهر ماه سال 1398 متولد شد. تولدی که پر از شوق و شور و امید برای ایجاد فضایی پرعشق برای تمامی افراد شاغل در این مجموعه و تمامی مشتریان و مخاطبان بوده و هست. در طی سال های فعالیت سین استایل اعضای این تیم بحران های بسیاری را پشت سر گذاشته اند و تماما تلاش نموده اند تا بهترین خود را ارائه دهند. ما اینجا در سین استایل هر روز خود واقعی مان را بازی می کنیم، لحظه لحظه را زندگی می کنیم و هر روز، روز جدیدی را برای خودمان، همکارانمان، مشتریانمان و تک تک مخاطبانی که ما را دنبال می کنند می سازیم و اینگونه فضایی پر از عشق، انگیزه و خلاقیت پشت هر لباس این برند نهفته است.
تیم سین استایل از بخش های مختلف مارکت ریسرچ یا تحقیقات بازار، طراحی اولیه یا اتود محصول بر روی فیگور، بخش تهیه متریال، الگو سازی و ساخت نمونه اولیه، قسمت تولید، بخش تولید محتوای شبکه های اجتماعی، بخش وبسایت و پشتیبانی، بخش مارکتینگ و فروش آنلاین محصولات و بخش ارتباط با خارج از سازمان تشکیل شده است. این زنجیره تمام فرآیندهای کاری سین استایل از طراحی تا تولید و فروش و همچنین خدمات پس از فروش محصولات را شامل می شود.

 

 

در بخش تحقیقات بازار تمامی ترندهای روز دنیا بررسی می شوند. از تمام رویدادها داکیومنت تهیه می گردد تا آنچه نیاز بازار و خواسته مشتری هست بهتر و ملموس تر کشف شود. پس از آن بخش طراحی دست به کار می شود و خطوط فکری مشخص شده توسط تحقیقات انجام شده را با در نظر گرفتن کانسپت مینیمالیستی برند سین استایل پیاده سازی می کند.

 

 

 پس از آن با توجه به ترندهای شناسایی شده، ویژگی های فصلی و همچنین پالت رنگ های اصلی برند سین استایل، جنس، رنگ و در صورت لزوم طرح پارچه مورد نظر تعیین می شود و با توجه به میزان تولید پارچه تهیه می گردد. در این حین بخش الگو سازی و ساخت نمونه اولیه، الگوی هر یک از تکه لباس های اتود زده شده را می سازد و پس از آن نمونه اولیه هر کالا تولید می شود. نمونه اولیه کالاها بارها پرو می شوند و ایرادات آن ها گرفته می شود تا به مرحله نهایی برسند که در این مرحله الگوی اولیه در بهترین حالت خود قرار دارد که اصطلاحا به آن Gold Sample به عنای نمونه طلایی گفته کی شود. نمونه طلایی در مرحله بعد سایزبندی شده و وارد چرخه تولید می شود.

تیم تولید محتوای شبکه های اجتماعی، وبسایت و پشتیبانی و مارکتینگ و فروش آنلاین محصولات سین استایل، دقیقا همان قسمتی است که مخاطبان و مشتریان سین استایل بیش تر با آن در ارتباط هستند، در این بخش داستان هر لباسی به زبان خودش تعریف می شود و شما داستان ها را در قالب تصاویر، ویدیو و متن می توانید مشاهده کنید.

مشاوره و پشتیبانی